بیچاره استقلال !

قلب آبی من استقلال

لنگی به ما نمی خوری

بیچاره استقلال !

حاشا به غیرت اونا که مشکلات استقلال رو توی این فصل دیدن و زحمت و فداکاری بازیکنان رو حس کردن ولی باز هم با یه باخت سر همون تیم و اعضاش نق زدن و توهین کردن !


دم معرفت اونایی گرم که عمرا اگه یه بازی تو این فصل استادیوم رفته باشن ولی با هر برد استقلال برای لنگیا کری خوندن و با هر باخت استقلال به اعضای تیم بد و بیراه گفتن !


انصاف اون هوادارایی رو شکر که فداکاری پژمان رو اول فصل ندیدن.زحمت های مجتبی رو ندیدن.دوندگی های حمودی و خسرو رو ندیدن.گل های آرش و حاتمی رو ندیدن.بازی خوب صادقی رو ندیدن.سید رو ندیدن و بازیکنی رو به خاطر بازی خوبش تشویق نکردن ولی منتظر بودن بیگ زاده سوتی بده تا بشینن دور هم بخندن و به بیگ زاده و کادر فنی فحش بدن !


دم مرام همه ی اونایی که بی پولی استقلال رو دیدن نامردی در حق استقلال رو در این فصل دیدن.برنامه ریزی بد لیگ رو دیدن.اما باز هم به جای تشکر از بازیکنان و کادر فنی به خاطر حضور پر قدرت در سه جام. بعد از حذف تیم از جام حذفی اون هم در پنالتی به همه کس تیم بد و بیراه گفتن.گرم!


منطق اونایی رو شکر که توقع دارن تیم با این شرایط مالی و برنامه ریزی در همه ی بازی ها پیروز بشه و در سه جام قهرمان بشه و الهلال و الریان و ...رو ده بر هیچ ببره !


عقل اون هوادارایی رو شکر که تشخیص نمیدن تیم در لیگ مدعی قهرمانیه و در گروهش در آسیا اوله ولی با حذف استقلال از جام حذفی و باختن به الهلال به این نتیجه رسیدن که استقلال در این فصل ناکام بوده !!!


دم اونایی گرم که میگن فرهاد فرهاد...

دم اونایی گرم که میگن امیر امیر....

.
.

بیچاره استقلال ! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:49 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]